Странице

Sunday 2 September 2018

Songs for confidence

   Hello! I really like music and I dont know a person who doesnt. 
    So, I found these songs very powerful and if you listen to them, you will feel much better! 

1. G-Eazy and Bebe Rexa - Me, Myself and I 
2. Mackenzie Ziegler - Nothing on us
3. Pink - Perfect
4. Kelly Clarkson - Stronger
5. Matt Simsons - Catch and Release 
6. Hailee Steinfeld - Love Myself
7. Jake Miller - Like me
8. Demi Lovato - Confident 
9. Jessie J. - Whos laughing know 
10. Taylor Swift - Shake it of    
                                                     Do you like these songs?
If you want a part II, write in com 😆😊   

15 comments:

  1. Od ovi pjesama znam većinu i mislim da su što se tiče dizanja samopouzdanja odlične. Divan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  2. Znam većinu ovih pesama i zaista su sjajne. Baš sam ovih dana vrtela "Me, Myself and I", a "Shake it Off" mi je omiljena pesma svih vremena! 💛👑


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na komentaru! Slazem se i ja bas volim tu pesmu 😍😊

      Delete
  3. Thank you so much for comment! xoxo

    ReplyDelete
  4. Odlične pesme, neke sam čula neke nisam ali za dobru muziku uvek postoji slobodno vreme. Hvala ti na preporukama, verujem da su odlične! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati, biće mi veoma drago :) ♥

    Novi pocetak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru i pracenju! Naravno, uzvratila sam 💞

      Delete
  5. Veoma zanimljiv post, neke pesme znam a neke ne! :))
    Pogledaj moj novi post:
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se svidja! Naravno, pogledacu xxx

      Delete
  6. Thank you so much, glad you like it!
    xoxo <3

    ReplyDelete
  7. Volimo iste pjesme, to je bukvalno moja play lista.
    Zapratila sam te,ako možeš uzvrati.

    ♥ ★ ♥ https://pinkpassionisfashion.blogspot.com ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je! Hvala ti, naravno zapratila sam te!
      xoxo

      Delete
  8. Hvala puno, drago mi je! Naravno, zapratila sam te
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Thank you! Ofc, i followed you back!

    ReplyDelete